Reklama zdarma?


Už to, že reklama zaujala, je pro toho, kdo ji někomu zadal a ten ji někam umístil znamení, že se může jednat o potenciálního zákazníka. Každý, kdo pak klikne na tuto reklamu, nebo zadá do vyhledávače název firmy nebo zboží, stává se možným kupcem. Tudíž může majiteli přinést zisk, a to je to oč tu kráčí. Tento zisk je však třeba spočítat proti nákladům na reklamu. A že ta není laciná, to ví každý z branže.

Proto se každý snaží zaplatit co nejmenší sumu, jenže to pak může být na úkor kvality či viditelnosti. A reklama, která není vidět je k ničemu.

reklama na slevy

Existuje však cesta, kdy je reklama skoro zadarmo, tedy, skutečně se za ní za jako takovou neplatí. Jde o reklamy na webových internetových stránkách. Konkrétně je to takzvaná PPC reklama. Zde se neplatí za umístění, ale až za to, když na ni zájemce klikne. Je zde tedy stoprocentní jistota, že se ten někdo ocitne přímo na webu a že má o zboží zájem, jinak by na tuto reklamu neklikal. Takže vlastně tato PPC reklama správa, které je pro jednoho zadarmo mu pak může vydělat velké peníze. Ovšem samozřejmě musí být umístěna na webu, který je navštěvován, protože když tomu tak není, nevydělá nikdo nic. Zadavatele samotného to mrzet nemusí, protože za to nic nezaplatil, ale také nemá odbyt.

reklama na zdi

Takže je skutečně lépe mít PPC někde kde je to vidět. A o to, aby web s reklamou vidět byl se zase stará specialista na SEO. Což je také taková dost složitá věc a jedinec by ji dělal jen velmi těžko. Ne, že by to nešlo, ale asi by to bylo na úkor kvality. SEO agentura proto zaměstnává specialisty z tohoto oboru a jsou to právě oni, kteří svým uměním drží webovou stránku tam, kde je vidět a kde má vysokou návštěvnost. Takže čím více lidí ji vidí, tím více lidí ji navštíví, a tak má možnost kliknout na PPC reklamu. Výsledek se pak projeví v obratu zboží, čí nabídky služeb.